Nemokamas siuntimas į paštomatą apsipirkus už €40+*

Kontaktai

Mūsų komanda yra čia, kad padėtų Jums! Ar turite klausimų apie produktus, užsakymus, pristatymą ar kitas paslaugas? Nedvejodami rašykite, skambinkite arba apsilankykite mūsų sandėlyje darbo valandomis. Mes stengiamės atsakyti į visus klausimus kaip įmanoma greičiau.


Sveiki,

Turite klausimų? Su džiaugsmu jums padėsime – parašykite mums į mb@apsaugosvaikams.lt


Lokacija: Paukščių g. 9, Kaunas 45184, Lietuva

Mūsų sandėlys dirba nuo primadienio iki penktadienio 12:00 – 18:00, prieš atvažiuojant paskambinkite kad pasitikslinti ar darbuotojai yra vietoje.

Įmones kodas 304937678
PVM mokėtojo kodas LT100012327017
A.s. LT687290000017467141
AB CITADELE bankas
+37060339610


Turite papildomų klausimų?

Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Rašykite mums el. mb@vaikusaugumas.lt arba skambinkite telefonu (+370)603 39 610. Atsakysime jums per vieną darbo dieną.


Ar galima užsakyti prekę telefonu?

Prekių užsakymas galimas tik internetu.


Kaip nusprendžiate, ar galiu prekę įsigyti išsimokėtinai?

Sprendimą, ar suteikti finansavimą prekei įsigyti, visais atvejais priima lizingo paslaugas teikianti bendrovė, kuriai siunčiama jūsų užklausa.


Kiek laiko trunka prekių pristatymas?

Numatomas prekių pristatymas nurodytas kiekvienos prekės puslapyje. Įprastai prekes pristatome per 1-3 darbo dienas.


Kur apsaugosvaikams.lt pristato prekes?

Prekių pristatymą vykdome visoje Lietuvoje.


Ar galiu prekes atsiimti pats?

Taip, prekes galite atsiimti mūsų prekių atsiėmimo skyriuje adresu Paukščių g. 9, Kaunas, prieš atvažiojant reikia paskambinti (+370)603 39 610. Prekių atsiėmimo skyrius dirba pirmadieniais – penktadieniais 12:00 – 18:30.


Ar gali prekes atsiimti kitas asmuo?

Jeigu norite, kad pirktą prekę atsiimtų kitas asmuo, pasirinkę prekės pristatymo būdą nurodykite prekes atsiimsiančio asmens duomenis.


Kaip galiu gauti sąskaitą už pirktas prekes?

Sąskaitą už pirktas prekes gausite prekių gavimo dieną pirkimo metu nurodytu elektroniniu paštu.


Kaip elgtis, jei pristatyta siunta yra pažeista?

Užfiksavę, kad siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar išoriškai pažeista) arba siuntos komplektacija netinkama, turite pažymėti savo pastabas siuntos perdavimo dokumente bei surašyti laisvos formos siuntos pažeidimų aktą.


Kur kreiptis, jei prekė sugedo?

Sugedus pirktai prekei visais atvejais kreipkitės į mus el. paštu mb@apsaugosvaikams.lt arba skambinkite telefonu (+370) 603 39 610.